stowarzyszenie bazapct

sport i turystyka

Wyjazdy

Zaczarowany świat Fiedlerów !

Dom rodzinny Fiedlerów to przepiękne otwarte dla wszystkich muzeum w którym można zanurzyć się w historii i odległych krainach i poczuć ich namacalny byt!

Polecamy jako doskonałe miejsce na wyciszenie z masą wręcz atrakcji! Znajdziemy tu replikę słynnej Santy Marii , Hurricana z dywizjonu 303 i wiele , wiele innych

... ale po co my to piszemy! Puszczykowo pod Poznaniem wraz z Muzeum Arkadego Fiedlera to doskonały pomysł na weekendową wycieczkę!

Więcej :

Muzeum Arkadego Fiedlera

Czytaj więcej: Zaczarowany świat Fiedlerów !

Unieście-Czerwona Rzeczka ( 12-15 sierpień 2011)

Rok 2011 i kilka fotek z sierpniowego wypadu nad morze do Unieścia na camping. Było fajnie jednak nas ciągnęło w stronę dzikich miejsc ;)

Przenieśliśmy się nad Czerwoną Rzeczkę do Wieniotowa na wschód od Ustronia Morskiego.

Zakochaliśmy się w tym miejscu i przyjeżdżaliśmy tam później wielokrotnie,

Czytaj więcej: Unieście-Czerwona Rzeczka ( 12-15 sierpień 2011)

Tuczno j.Liptowskie (9-10.07.2011)

Często bywamy u naszych sąsiadów w Zachodniopomorskim , w znanym na naszych terenach Tucznie.

Wspaniałe jeziora w tym jedno - otwarte dla ruchu motorowodnego - co bardzo również nas cieszy jako motorowodniaków ;)

Zdjęcia przedstawiają jeden z naszych wyjazdów który odbył się w 2011 a uczestniczyły w nim osoby,

które w tej chwili tworzą trzon Stowarzyszenia Baza PCT ;)

Czytaj więcej: Tuczno j.Liptowskie (9-10.07.2011)

ZOOSAFARI w DVUR KRALOVE (Czechy)

ZOOSAFARI w DVUR KRALOVE 1 html m412cfebcJeżeli lubisz poruszać się kamperem, z przyczepą czy też z namiotem a do tego masz dzieci lub też sam jesteś amatorem ZOO czy też SAFARI to tuż za naszą południową granicą, w Czechach znajdziesz wymarzone miejsce do weekendowego atrakcyjnego wypoczynku.

ZOOSAFARI w DVUR KRALOVE 1 html 5a874f04Miejscowość Dvur Kralove jest oddalona ok. 35 km od przejścia granicznego w Lubawce. Dojazd do ZOO jest dobrze oznaczony więc żeby tam szybko trafić nie trzeba wcale GPSu ;)

Pierwszy raz pojechaliśmy tam…zimą. Powód był prosty – Ferie+ Karpacz+ brak śniegu (sezon 2013/14) skutecznie zmusił nas do poszukiwania alternatyw, którymi moglibyśmy wypełnić sobie czas. Wtedy Zoo zrobiło na nas bardzo dobre wrażenie! Zwłaszcza ekspozycje zamknięte w halach były na tyle ciekawe, że zapomnieliśmy o zimie przenosząc się w zaczarowany świat egzotyki ;) Postanowiliśmy, że na pewno wrócimy tam jeszcze ;) …KAMPEROWO.

Przy ZOO działa bardzo fajny kemping. Od czasu do czasu dostawaliśmy poprzez FB informacje na jego temat. Zapalnikiem okazała się informacja o promocji, która pokrótce oznaczała: - Przyjedź na camping na dłużej niż 1 noc a wstęp do zoo będziesz miał gratis.

Skorzystaliśmy! Ze względu na pogodę łatwo rozstaliśmy się z inną Czeską atrakcją a mianowicie ze Skalnym Miastem ( któremu poświęcę inny artykuł) i około 20.00 zjawiłem się przed bramą kempingu. Postanowiliśmy przenocować na dużym parkingu przed bramą. Spokojnie przenocowaliśmy i dopiero rano stanęliśmy na terenie campingu.

Czytaj więcej: ZOOSAFARI w DVUR KRALOVE (Czechy)

Spotkanie Bazy PCT – Pojezierze Drawskie (2-4 października 2015)

Spotkanie Bazy PCT j.Drawskie html m6b5bd6aSpotkanie Bazy PCT – Pojezierze Drawskie (2-4 października 2015)

Nic tak nie integruje grupy jak wspólny wyjazd i wspólne przeżywanie. W październiku 2015 roku , korzystając jeszcze z dobrodziejstw bardzo ciepłej pogody pojechaliśmy jako członkowie Bazy PCT nad j.Drawskie. Na miejsce postoju wybraliśmy małą polankę w miejscowości Stare Drawsko, na tyłach Gospody Podzamcze. (gdzie bardzo dobrze i tanio można zjeść )Spotkanie Bazy PCT j.Drawskie html m2b738ec3

Z racji, że jesteśmy stowarzyszeniem które skupia nie tylko karawaningowców lecz także i motorowodniaków nie mogliśmy odmówić sobie przywiezienia własnego sprzętu pływającego. Nie chcąc ograniczać się tylko do krótkich „obwózek” motorówką po jeziorze uczestników naszego wypadu, postanowiliśmy skorzystać z tkz. czarteru. Tym sposobem zorganizowaliśmy rejs w którym wzięli udział wszyscy.

Tam gdzie nie można pływać na silniku pow. 5 KM … pozostawało holowanie.

Flaga Trzcianki zawsze z nami.Spotkanie Bazy PCT j.Drawskie html m63b06a08

Czytaj więcej: Spotkanie Bazy PCT – Pojezierze Drawskie (2-4 października 2015)